сряда, 4 март 2009 г.

Тодор Върбанов - Миг като вечност

Тази песен ми е подарък от Lissa_WOW.
Благодаря!
Пожелавам на всички любов, както в песента!
Искам да ви разкажа за творческия тандем Георги Константинов-Тодор Върбанов и песента "Миг като вечност".
Тази песен е песента! Токлова много спомени! Толкова много чувтва! За песни като тази Бари Уайт е казал: "Остава ми радоста да знам, че толкова много хора са се събрали под звуците на моите песни! Толкова много деца ! Толкова много любов!"

Тодор Върбанов - автор и водещ на предаването: "Ако зажалиш..."



През живота си съм се занимавал само с музика. В началото с рок и поп музика - в последствие със сатирична, стара градска и филмова.Професионалната си кариера съм започнал с Емил Димитров през 1980г. в група "Синьо-белите" след това свирех пеех и композирах в групите: "Импулс", "Спринт" и "Диана експрес". Имам издадени LP с"Диана експрес" поп албум "Миг като вечност", 7 МС и 3 СD със ст.гр. песни/Незабравими песни за маса/ и 1 СD със шлагери "Още те обичам".Мои песни в редакция "Хумор сатира и забава" при БНР са пяти от: Татяня Лолова, Христо Гърбов, Латинка Петрова,Йорданка Кузманова, Вели Чаушев и др.Мои песни звучат в ефира на всички радиа.Занимавам се и с родуцентство.От 2004г. заедно с Бони Милчева водим предаването "Ако зажалиш.." по тв СКАТ. Гостували са ни над 150 групи и индивидуални изпълнители от цялата страна. А за това време с Бони сме изпяли над 1 000 песни в предаването. Предаването е единствено по рода си в нац. ефир за ст.гр. песни и шлагери. Имаме реализирани 2 клипа като дует с Бони и 2 клипа от албума ми "Още те обичам"


Миг като вечност




Още преди да те срещна в живота си -
теб съм обичал.
В древни гравюри и улични фотоси,
в звездна поличба,
в шумни площади и празни понятия,
в цирков спектакъл,
по телевизия, по телепатия -
теб аз съм чакал.
Колко години без шум са сближавали
двата маршрута!
Колко причини в света са създавали
тази минута! -
Нежният сблъсък на влюбени атоми.
Вик на вселени.
Още преди да започне съдбата ми -
ти си до мене.
Ти ме въздигаш по стръмните пътища.
Ти ме възпираш.
Мойте кошмари и приказни сънища
ти режисираш.
Двама се лутаме в болка и истина,
в гняв и сърдечност.
Тази любов е в безкрая единствена.
Миг като вечност.

Георги Константинов ,



Георги Константинов казва, че с него са се занимавали 217 офицери от Държавна сигурност, от тях 14 били генерали, начело със зловещия Григор Шопов.

73-годишният "анархист", както сам се определя, беше предложен от Петър Стоянов за член на Комисията по досиетата от квотата на ОДС, но кандидатурата му беше отхвърлена от Националната служба за сигурност.


Георги Константинов и Тодор Върбанов не бяха в светлините на прожекторите.
Длъжници сме им!
Но те осветиха душите ни!

От тук, сега и лично от мене - огромно благодаря!

4 коментара:

  1. "Господи, колко си хубава" не беше ли написано от Христо Фотев?! :-0

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей приятел-стар,едва ли ще си спомниш? Жив и здрав да си и дълго време да ни радваш. От Бонго на www.boni-ekspres.eu може да ме намериш!

    ОтговорИзтриване
  3. Искам да уточним, че на тази снимка не е Георги Константинов. Познавам го лично и ще е добре да потърсите и качите негова снимка.

    ОтговорИзтриване