понеделник, 2 март 2009 г.

На това се казва - голема риба










На 8 февруари 2009г. бях в Северен Кипър. Целта ни беше да посетим така наречения " finger of Cyprus". По пътя от Никозия до мястото наречено Апостолис Андреас видях много неща, и съм много впечатлена. Първото обаче беше тази риба. Видях кака трима мъже извадиха рибата от морето в рибарска мрежа и едвам я удържаха. Видях /откъслечно/ и как главният готвач на ресторанта "Пресна риба" се "справи" с нея.
Много ме впечатли коментара на един от наблюдателите:" Леле, каква риба! Прилича на тъща ми!". / Забележка: тази риба нямаше зъби/. Засмях се, защото такова откровение звучеше в тона на човека, че го "ожалих". Но сега си мисля - аз ще ставам два пъти тъща. УФ. Май трябва да се подготвям психически за житейските ситуации от сега!

Няма коментари:

Публикуване на коментар